24 going on 25

Igår insåg jag att det var exakt sex månader sen jag fyllde 24, kul tänkte jag....sen insåg jag att det bara är sex månader kvar tills jag fyller 25...då kom paniken krypandes...
Egentligen är ju 25 ingen ålder, många jag känner är ju mkt äldre än så men ändå inte äldre än mig eller vad man ska säga...men fan, jag har nog mer panik över det än vad jag trodde...men är det då själva åldern man panikar över, att det låter mkt med 25...eller är det vad man har åstadkommit (eller inte åstadkommit) i sitt liv hittills? Om jag känner panik redan nu undrar jag hur jag kommer må om 6 månader, det återstår att se...
eller så struntar jag i att fylla år helt enkelt!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback