Dream on

Inatt drömde jag en massa konstigt, kollade på "Girl meets cowboy" igår innan jag gick och la mig, och drömde självklart att jag skulle tävla om min egen cowboy ;) Hett, fast jag är ju mer into indianer... :p

Men sen drömde jag att var ungefär 13 år igen och var hemlös...och när jag ligger på en parkbänk och försöker sova så kommer ingen mindre än Stellan Skarsgård! och erbjuder mig en plats i hans hem...så vi åker hem till honom, han bor i världens palats med en massa söner...en MASSA söner..jag vet att han har många barn i verkligheten oxå men...det här var fler :p
Aaah så adopterade iaf Stellan mig och jag började dansa vals med en av hans söner! Sen vaknade jag...
Vals liksom....haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback