Galen släktträff i Forssjö

Kom precis hem från Forssjö, sliten och jävlig men det är väl så man ska må efter en släktträff?
Det var i allafall jättekul, som det oftast blir....(vet inte varför jag då får ångest varje gång jag ska dit?) 
Dagen börjar med att vi åker långt långt in i skogen, sedan parkerar vi och får vandra ännu mer långt långt in i skogen...betongungen i mig skriker när mina converse blir leriga....Vi kommer till slut fram till ävertyrslandet!
Där finns diverse aktiviteter att utföra och vi blir uppdelade i 3 lag. Det vi får göra är bla. kasta yxa, skjuta pilbåge, skjuta (en väldigt avancerad) slangbella, bygga torn av laddade musfällor (AJ) och några samarbetsövningar. 
Det var kul!
Mitt lag kom sist, med en poäng...det var mindre kul...för vi som förlorade skulle få ytterligare uppgifter. Så förlorarana fick dela upp oss i två grupper...de som ville göra den lite lättare uppgiften eller den lite mer obehagliga.
Jag tog den lite mer obehagliga. Som visade sig vara att hålla en pil med spetsen mot sin hals, precis under struphuvudet där det går in litegrann, mellan två senor. Sen skulle han, snubben hålla en platta mot andra änden av pilen och så skulle man ta tre djupa andetag och sedan gå bestämt mot honom. Han sa; "Om det lyckas går pilen av, om det misslyckas...går den genom halsen, vilket är helt ok om man är en sån som sover på sidan..." 
Jag lyckades...på andra försöket, så första försöket kändes lite obehagligt...Men men, det var kul!

Sedan for vi hem till bondgården i Forssjö och där började festandet...pojkarna hade med sig sina leksaker, fyrhjulingar och crosshojar och sånt som alla lekte med ett tag, sen var det käk och mer lekar och fest! Jag rumlade i säng, relativt tidigt vid 2 typ...efter att ha suttit och garvat ihjäl mig åt mina galna kusiner, dom är fem bröder. Den ena galnare än den andra :D
Så för att sammafatta släktträffen; Kul aktiviteter, läskigt med pil mot halsen, fyrhjulingsåkande for the world, galna älskade kusiner!
Im out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback