Shoppingdag!

Idag har jag och Lova vart i stan och shoppat hela dagen, hon fick en massa fina höstkläder. Några par jeans, hoodies, tröjor, kofta, och ett par fin fina svarta converse allstars! :)
Var dock besviken över att jag inte hittade nån fin höstjacka till henne, varför måste ALLT på flickavdelingen vara rosa eller blommigt! Är så trött på sånt...och inga lite tuffare jackor...på killsidan hade dom tom. en kort skinnjacka! Fast den var inte så fin men ändå! Jag går alltid och kollar både tjej och killsidan numera och Lova får kläder från båda avdelningarna :)
Kappahl har dock kommit med en lite tuffare kollektion för tjejer, lite halvrockig sådär...men det fanns inte så mkt för dom mindre, men en schysst kofta hittade jag.
Puss och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback