Skogskyrkogården

Idag lämnade jag Lova på förskolan för jag skulle storstäda....det behövs.
Meeen sen så tänkte jag att jag skulle promenera lite först, så jag gjorde det...till Fagersjö, där jag hämtade min cykel och sen cyklade jag runt på skogskyrkogården och försökte hitta mormor och morfar men jag hittade dom inte, den där kyrkogården är grymt stor asså (102 hektar läste jag sen)...ska göra ett nytt försök en annan dag...
Men det är i allafall väldigt fint där, och ganska fridfullt ändå att cykla runt med soft musik i lurarna och kolla på alla gravar. Fast i min jakt på mormor och morfars grav råkade jag komma in i barnkvarteret...usch vad sorgligt, bara en massa barngravar som är överrösta med nallar, leksaker, ballonger och foton på barnen...jobbigt.
Sen när jag kom hem fastnade jag på nätet, så det blev ingen städning...får ta det imorrn istället!
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback