Söndag åter igen

Söndag, helgen snart över, skolan börjar imorrn...känns bra att få lite struktur på tillvaron igen...synd bara att man inte får hänga med vännerna i skolan än för att det är praktikdags direkt...
Igår var vi hemma hos några vänner och skruvade ihop IKEA möbler, man blev bra sugen på att köpa nytt och göra om! men det får vänta...
Jag har haft en liten nostalgitripp de senaste dagarna och visat Lova "Trolltyg i tomteskogen", en tecknad film som jag älskade som liten och till min lycka så älskade även hon den! :) Sen blev det även Alfons Åberg, som hon oxå gillar. 
Idag ska det övningsköras, måste komma igång med det där ordentligt nu...vill ju ha det där körkortet, skulle förenkla mitt liv mkt...
Vi ses, Puss!

 


Kommentarer

  1. Postat av: martin

    2008-09-01 @ 04:47:38

    va bra att du visar bra tecknat för henne o inte nå epilepsiframkallande :).



    undrade nyligen hur det egentligen gick med ditt körkort, du ska ju hämta mig från arlanda sen :p

  2. Postat av: Jonna

    2008-09-07 @ 20:28:50
    URL: http://getyoursexyon.blogg.se/

    Klart jag gör! :) Om jag inte fixat körkort tills dess, kmr jag med cykeln :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback