02.09 natten till söndag

Klockan är just nu 02.09 och jag sitter i min säng med lapen i knät :) Har vart ute en sväng ikväll med Natta och Aleks, träffade även syrran+kompisar på Ljunggrens sen...Trevligt, fast jag måste erkänna att jag vart alltför bakis efter en minst sagt blöt kväll igår...
Igår hade jag en rejäl förfest hemma hos mig med tjejerna från klassen och även grabbarna...det var skitkul, vi shottade en massa Tequila rose..mums! bla från medicin koppar och medicin sprutor! :D spelade kortspel man blir grymt full av och hade skitkul!
Sen drog vi till Patricia, där jag oxå hade grymt roligt och ramlade hem vid 6-tiden..lagom packad och mysig :p
Det var en utan tvekan en lyckad kväll...

Imorgon är det brunch på Enskede Värdshus med föräldrarna och sis som gäller...och med tanke på att jag bara lyckats få i mig lite spaghetti och en cheeseburgare idag så kommer jag iaf svulla imorrn! yeah! Återkommer med recension...

Besos y abrazos! Ciao ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback