It's getting serious...

Igår satt jag och Ylva faktiskt i skolan och pluggade hela dagen. Från 9 till 16.30 och idag var vi på stadsbiblioteket hela dagen och vi har fått så mkt gjort...jag är helimpad! Det brukar inte bli så mkt pluggande i vanliga fall när vi ses, vi har en tendens att sväva iväg... :p Vi kanske börjar bli seriösa?? Iofs har Ylva varit superseriös fast jag har dragit ner henne i fördärvet...meeen inte ändå ner så hon är fortfarande väldans duktig! 
Jag känner mig stolt och det känns bra hela grejen med den kommande c-uppsatsen :)

Julen närmar sig och jag älskar det! De senaste jularna har jag varit så off att jag varit förvånad över mig själv, ok förra julen var det ju inte så konstigt eftersom jag inte hade Lova på julafton, har aldrig känt mig så tom...
MEN i år är hon hos mig! Kanske är därför jag ser fram emot det så mkt, jag har redan börjat smyglyssna lite på julmusik och ville liksom börja pynta redan förra veckan...men det får vänta till på söndag då det är första advent!

xoxo






Kommentarer

  1. Postat av: martin

    2008-11-29 @ 20:30:21

    Ja nu när du har lova lär det ju bli skitkul :) haha, julmusik :D mooobbad!..



    sätter på en låt själv

  2. Postat av: Emilia alias Leila

    2008-12-01 @ 15:53:12

    dags att uppdatera va? här händer det inte mkt=)

    Lööve

  3. Postat av: kajsa

    2008-12-02 @ 16:08:11

    ALLTSÅ!!! "xoxo"?! vem fan tror du att du är, gossip girl? tönt!

  4. Postat av: kajsa

    2008-12-02 @ 16:09:30

    men hallå!!!

    "xoxo"?! vem fan tror du att du är?? Gossip girl?

    tönt!

  5. Postat av: kajsa

    2008-12-02 @ 16:11:19

    VARFÖR FÅR JAG INTE KOMENTERA?!?!?!?!?

  6. Postat av: Jonna

    2008-12-03 @ 17:41:26
    URL: http://getyoursexyon.blogg.se/

    Svar till Kajsa; Fan att det gick till slut...annars hade jag kunnat säga att jag satt upp en spärr för dumma kommentarer...



    ps. det var faktiskt inte gossip girl som myntade xoxo...så jag får xo:a hur mkt jag vill!!!



    xoxo ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback