Bä bä vita bitch...

Kom på en grej min lilla tjej gjorde för ett tag sen:

Vi satt och väntade på bussen så kom en tant med en pudel, Lova slänger en blick på pudeln, pekar och säger högt; "Mamma, titta ett lamm!" jätteglad över att ha sett ett livs levande lamm i Årsta
Vanliga trevliga människor med humor hade ju skrattat åt henne men tanten verkade bli jättesur och bara glor på Lova...
Jag ba; "Ja, Lova, jag förstår att man kan tro det men det är faktiskt en hund..."
Lova tittar på mig som om jag är dum i huvudet och ba; "nej, mamma...det är ett lamm" ler och tittar på tanten som fortfarande ser sur ut...Lova stirrar kallt tillbaks och börjar sjunga....."BÄÄÄ BÄÄÄ VITA LAAAAAM, HAR DU NÅGON UUUUULL!!" jättehögt samtidigt som hon stirrar på tanten...kärringen blir skitsur och går! Lova slutar sjunga och ler belåtet...

:D

Hon märkte verkligen av att tanten blev sur och satte dit henne så hårt! Jag har uppenbarligen lyckats med min uppfostran....

xoxo


Kommentarer

  1. Postat av: Ems

    2008-11-20 @ 12:08:51

    hahaha, hon är grym. kikade på facebook-bilderna också. Fattar inte hur sura tanter kan vara sura på ett sånt litet under=)



    Tack för din senaste kommentar också<3

  2. Postat av: Bob

    2008-12-01 @ 22:47:20
    URL: http://boberi.wordpress.com

    haha.... helt rätt, Lova är bara för bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback