Thank God Its Friday!

Så himla skönt med fredag, har vart sån ångestladdad vecka...
Har suttit på biblioteket i skolan och letat vetenskapliga artiklar hela dagen...är helt slut i huvudet, det kanske inte låter jobbigt men...det är det. Som tur var hade jag med mig laptopen så jag hade iaf musik i lurarna hela dagen...

Det är tydligen halloween nästa helg, så imorgon måste vi försöka hitta nån form av utklädnad till Lova för min lilla tjej har blivit bjuden på Halloween fest! Det ska börjas tidigt :p
Hon vet inte vad hon vill vara än, först ville hon vara Bamse, sen Lille Skutt och sen prinsessa...men vi får se vad vi hittar imorrn!


Ikväll är det fredagsmys med lilltjejen, pannkakor och glass! :) Lovely!

Fan, det är sjukt hur mkt man kan sakna nån, min vän Martin borta i Aussie har inte haft något internet på typ 3 dagar nu! och jag klarar mig inte utan honom, har märkt att jag behöver honom ibland för att fungera, han måste lugna mig...
Det är som dom säger.....Nunca sabes lo que tienes hasta que lo pierdes...

Nu är det pannkaksdags!  Ha en mysig fredag!

Besos!


Kommentarer

  1. Postat av: Ems

    2008-10-25 @ 12:59:40

    Missa inte min kommentar på förra inlägget;) KRAM

  2. Postat av: Martin

    2008-10-29 @ 15:45:44

    :) nu e jag tillbaka! aaw har saknat dig me :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback