Höst?

Det var ett tag sen nu...har bara inte haft nån lust att skriva, kanske blir ändring på det nu...kanske..
Anyways, jag är fortfarande ute på praktik som jag stormtrivs på....ska bli riktigt tråkigt att sluta nästa vecka :(
MEN, jag och sjukskötersketjejerna ska ut på roadtrip igen!! Wohoo! Vi hade så grymt kul förra gången, finns det nåt mysigare/roligare än att åka bil hela natten, sjunga, prata viktiga och oviktiga saker med tre goa tjejer? Så det ser jag fram emot! Helgen vecka 44 drar vi!
Såå vad mer...jo jag har dragit igång med viktväktarna igen, denna gång är jag helseriös...det går bra än så länge..men jag har kommit på att jag förmodligen är sockerberoende..heja Jonna! :p Suck...kakor och smågodis...är min last...
Så nu blir det absolut inget sånt på iaf 2 veckor för att bli av med beroendet och sen bara en dag i veckan! kanske...Det är faktiskt grymt jobbigt varje kväll...men jag har hittat en liten räddning, Tv-serien Entourage! Har fixat säsong 1, 2 och 3 nu...och det är riktigt bra! Och dessutom är avsnitten bara 30 min långa, vilket är perfekt! :)

Min räddning i höstmörkret ;)



xoxo Jonna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback