Ice Cold

Jag tror jag kommer frysa ihjäl, fy vad kallt det är ute! Hade tom. förberett mig idag när jag skulle gå ut, strumpbyxor under jeansen, mössa, vantar och en ganska varm jacka iaf...men nej nej, jag frös ändå...suck, hur ska jag klara mig i vinter? Jag vill så gärna ha en supervarm och stor gosig typ fjällräven dunjacka, jag skiter i hur fula dom är, jag behöver inte se snygg ut, jag vill bara vara varm! Det är ju bara det att jag inte har råd att vara varm...Sen till råga på allt tappade jag mina vantar i en vattenpöl...grrr

Var på East Street idag, köpte lite nya smycken, har satt i en ring så smileyn syns nu när jag ler igen :) Denna gång är det en guldfärgad ring



Så ser det ut nu! :D Fan vad pigg man ser ut såhär en tisdagskväll haha

Sen så köpte jag även den efterlängtade Sex and the city filmen, nu kan jag drömma mig bort när jag vill....

Kan ju även komma med glada nyheter i höstmörket, sen den 6 oktober har jag gått ner 4 kg! wohoo, känns så skönt att se resultat när det är så jobbigt som det är...det lönar sig iaf! Beach 2009 here I come :p

xoxo



Kommentarer

  1. Postat av: Ems

    2008-10-30 @ 18:39:59

    Gud, du ser snart ut som jack sparrow! fast dina örhängen var jättefina! =)

    kram på dig!

  2. Postat av: kajsa

    2008-11-02 @ 16:51:44

    sex and the city filmen SÖÖÖÖG!!! diggade serien men vilken flopp rullen var

  3. Postat av: Bob

    2008-12-01 @ 22:50:35
    URL: http://boberi.wordpress.com

    Ring, smiley... jag ser något guld-färgat snus, men det är nog bara jag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback