Bartömning, aj aj...

Igår var det bartömning på Boulan där syrran jobbat under sommaren...det enda jag tänker säga är att bartömning är farligt...billig eller tom. gratis alkohol är farligt..
När dom stängde drog vi vidare till Trädgårn, aldrig vart där förut men gillade det faktiskt! Så det var bra, även där flödade alkoholen, jag har ingen aning om hur men jag hade nåt att dricka i handen hela tiden :) Keep it coming liksom...
Sen blev klockan 3 och stället stängde och dom föste tydligen ut oss vid 3.30 :p
Då blev det efterfest på skeppsholmen, wtf...så onödigt, man tror alltid att man ska ha så himla fortsatt kul men det blir aldrig så, efterfester är döden. punkt.
Jag och syrran (som sov hos mig) kom kravlandes hem vid 6 tiden...och vaknade vid 10 och ville dö....men vi hade ju lovat mamma att gå på bio så det var ju bara att vakna till, det tog några timmar men det blev brunch (american pancakes för mig) på söder på eftermiddagen och sen bio med familjen. Det funkade. 
Ska bli grymt skönt att bara slappa i soffan och glo på film ikväll. Inge mer alkohol för mig....på ett tag iaf ;)
Puss!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback