En morgon med Milo och Lilo & Stitch

Hur kommer det sig att jag vaknade av mig själv kl 7 en söndag?! Och var helt pigg dessutom...varför händer inte sånt när man ska jobba eller nåt...nej, då ska man vara trött som fan..
Så nu har vi hunnit käka frukost och kolla på Lilo och Stitch 2...den var bra, jag tänkte läsa lite medan Lova kollade men jag fastnade jag med :) Mysigt soundtrack oxå...de lite "nyare" Disney filmerna har ofta rätt bra musik..

Igår när jag skulle somna vandrade tankarna iväg till skådespelaren Milo Ventimiglia, jag tänkte bla på hur snygg han är i Fergies video "Big girls don't cry" och även het i Gilmore Girls som Jess och sen hur besviken jag blev när jag såg Heroes och han såg ut som en tönt (Har bara sett säsong 1...) så iaf när jag slår på tvn imorse på VH1 så är den videon på!  Härligt att starta dagen med snygga Milo...



God Morgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback