En morgon med Suzy Love

Tog en tur med Suzy Love idag. Cyklade först till Årstaberg för att pumpa henne, visste inte riktigt vart jag skulle cykla men sen blev det mot Skogskyrkogården.
Det är så fridfullt där och vackert.



Så jag cyklade runt där ett tag och tittade på alla gravar. Rös när jag cyklade förbi barnkvarteret...alla gravar med nallar, leksaker och bilder på...sorgligt.
Sen hittade jag äntligen mormor och morfars grav, har letat efter den förr...den var helt övervuxen av gräs och ogräs och man inte såg de nedersta namnen så jag rensade bort allt sen gick jag och köpte en liten rosbuske som jag planterade.  Fick låna en spade så det blev ordentligt gjort sen vattnade jag och gjorde fint.


Leker trädgårdsmästare


Såhär fint blev det till slut

Cyklade även förbi Familjegraven på pappas sida där farmor ligger, den var jättefin som vanligt. Den har underhåll tror jag och är lite större och lite mer "fancy"....



Fridfull början på dagen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback