Heels från Weekday

Igår efter att jag hade vart på kyrkogården cyklade jag med Syster och Emelie till söder och shoppade lite :) Köpte en kort svart kjol, en lite 50-talsaktig top, ett par svarta tights med dragkedja nere på sidan och en svart stickad mössa! Allt på HM. Sen köpte jag även ett par skor! :) Svarta Heels från Weekday, assnygga! Kostade bara 500. Kap!


Heels



De ser inte så höga ut på bilden men klacken är 11 cm så jag blir rätt lång, Im lovin it!



För övrigt så har Bruce-tatueringen börjat läka fint nu, nästan all skorpa är borta och jag börjar inse att jag faktiskt har tatuerat in en annan människa på min kropp...det trodde jag nog aldrig att jag skulle göra...Men oavsett så är det en grymt snygg bild av en grymt snygg och talangfull rocker.
Lova går runt och säger att "Mamma har världens bästa rockstjärna på armen!" Älskling :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback