Junibacken

Nu har vi precis kommit hem efter ett besök på Junibacken. Jag och Lova var där med David och hans grabb Leon. Barnen hade jätteskoj och bäst var nog Pippiföreställningen...Lilla Leon höll typ på att dö av garv när Pippi kastade runt tjuvarna...haha hur söt som helst! Kändes som ett lyckat besök, iaf för barnen :)

Ikväll ska vi bara softa hemma, är trötta båda två....håller på med lite snabbmat, hamburgare och pommes :) Sen blir det lördagsgodis och film...jag köpte The Pianist på ica nyss, har inte sett den...Har alltid tyckt att den verkar så trist men...den ska väl vara ganska bra vad jag har hört...dessutom är ju Adrien Brody väldans trevlig att titta på ;)

Tre dagar kvar på jobbet, som för övrigt har vart världens bästa jobb, jag har trivts hur mkt som helst så nedräkningen har inget med arbetsplatsen att göra...bara det att jag behöver lite semester! Är hur trött och sliten som helst...
Jobbar kväll imorrn, soft med en söndagskväll :)

Puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback