Shout At The Devil

Köpte en ny t-shirt idag med detta tryck



Hett.

Nä, men seriöst så hade jag inte tänkt springa runt på stan med denna t-shirt... :p

Ska på stor fest på lördag och det är 80-tals tema och då ska man klä sig därefter...vilket jag tyckte sög, liksom pastellfärger, benvärmare, snedtofs...jävligt ohett.
MEN sen kom jag på att jag kan vara Glamrock! Det är ju oxå en del av 80-talet...Så...skinntights, kortkort svart kjol och min Mötley t-shirt som jag ska klippa så den hänger lite snett över axeln, asmkt smink och galet hår...vad tror ni?? Låter asbra tycker jag...jag vill vara Glamrock! Nu får jag ju leka för en kväll iaf...

Slänger in en till bild bara för att de är så snygga ;)



Kommentarer

  1. Postat av: Martin

    2009-08-04 @ 05:07:50

    Haha, låter ju kul! Glamrockig borde du alltid vara :p

  2. Postat av: Linda

    2009-08-04 @ 12:44:19

    ohh du kommer vara så jävla cool på festen. Jag älskar 80-tal:) Men mest 70-tal...lite retro sådär...ha dte så kul, puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback