Totally rad dude!

Shit vad jag är trött...kom hem för en stund sen efter lite söderhäng...kmr förmodligen somna så fort jag lägger ner lap topen..sov inte så bra inatt, drömde hela natten känns det som...en jättelång dröm om Mr. Gorgeous himself, Tommy Lee, hade vart grymt nice om det inte hade vart för att han var min pappa i drömmen...suck. Han var min farsa...som jag var aständ på...hur sick är inte det? Och jag var skitledsen över att han var min pappa i drömmen, för han var så snygg! Han var dessutom instängd på nåt hotell för han var sjuk av nån anledning...så vi hängde bara runt på hotellet och hans lgh där såg ut som ett bombnedslag, grejer överallt..det var mest som en stor studio, utan väggar och bara grejer överallt...han sprang typ runt och flippade hela tiden. Så snygg. Han kan gärna få besöka mig varje natt, men inte vara min farsa igen tack.

Helgen är fullspäckad med Trädgårn imorrn, om Jonte är frisk och pallar...han var sjuk igår, men han lovade att han skulle bli bättre till fredag så...bäst för honom, för vi ska kicka på Trädgårn under bron :)

Och på lördag är det den stora 80-tals festen och jag ska vara Glamrock brud...oh yes.

Helgen kmr vara riktigt rad!

Sova....Ja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback