Helgen

Måndag. Jävligt sliten efter helgen...var på Trädgårn i fredags med Jonte...sen kom Emlan och även David och Erik. Vi drog vidare till Debaser Slussen, fast jag minns inte mkt därifrån :p Lite väl mkt öl...
Vaknade på lördagen och mådde piss, eller jag mådde som jag förtjänade. Men det var bara att kräkas lite, duscha och shapea till sig för sen var det 80-tals fest hos kusinen. Festen var kul! Det var lite av ett "kändis party" eftersom folk var utklädda. De som var med på festen var bla:
Angus Young från AC/DC, Dee Snider från Twisted Sister, Hulken, JR från Dallas, Axl Rose och Slash från Guns n Roses, Gene Simmons från KISS, Mr T från Rocky III och A-team...alla hade tagit det där med 80-tal väldigt seriöst, det var kul!
Söndagen var oxå en bakisdag, sov på gräset i Fagersjö. Sen fick jag middag och sen blev det lite öl igen på kvällen på Mosebacke :p

Jaha, sista veckan på jobbet...ska jobba alla dagar utom lördag denna vecka. Sen har jag semester i två veckor! En vecka utan Lova och en vecka med henne.
Funderar lite på vad jag ska göra den veckan jag inte har henne, skulle vilja åka iväg nånstans. Har festat så grymt mkt den här sommaren, börjar känna mig riktigt sliten och det skulle vara skönt att bara typ hyra en stuga vid nåt vatten och bara ligga på en brygga och ta det lugnt...läsa, lyssna på musik, tänka igenom saker och ting lite....äsch, vi får se.
En sak som jag iaf har inplanerad under semestern är en fjärde tatuering...den 20:e blir jag ytterligare lite snyggare ;)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback