2009

* Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massor!
* Höll du några av dina nyårslöften? Jag minns faktiskt inte vad jag lovade, det kan ha varit att jag skulle börja träna...det höll väl kanske två-tre månader :p 
* Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp, Daria fick Elina, Sanna fick Aleah och Vera fick Emilia...
* Dog någon som stod dig nära? Nej, tack o lov.
* Vilka länder besökte du? USA (New York)
* Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja 
* Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 4 juni, första Springsteen konserten
* Vad var din största framgång 2009? Att ha klarat skolan och att jag fick sommarjobbet jag ville ha
* Största misstaget?  Att jag inte förberett mig bättre inför 2010
* Har du varit sjuk eller skadat dig? Faktiskt inte, om man inte räknar ett par riktigt jobbiga bakfyllor :p
* Bästa köpet? Biljetterna till Springsteen konserterna
* Vad spenderade du mest pengar på? Allt och inget
* Gjorde någonting dig riktigt glad? Bruce Springsteen konserterna - Lycka
* Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Halo med Beyonce
* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare
* Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat
* Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt negativa tankar
* Hur tillbringde du julen? Med familjen
* Blev du kär i år? Ja
* Favoritprogram på TV? (Inte på tv men) Entourage och Weeds
* Bästa boken du läste i år? Twilight
* Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En kamera :)
* Något du önskade dig men inte fick? Bruce Springsteens hjärta? :p
* Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Mådde dåligt
* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag hade fortsatt träna, vunnit en massa pengar och rest mer
* Vad fick dig att må bra? Mina nya tatueringar, mina vänner och Lova
* Vilken kändis var du mest sugen på? Dum fråga :p
* Vem saknade du? Kajsa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback