Babyboom!

I söndags fick min kompis Sanna äntligen sin lilla bebis, det blev en flicka (yes) som eventuellt ska heta Vera, inte bestämt än...hon föddes vid 16 på eftermiddagen och vägde 2900 gram och var 47 cm kort.

Jag älskar att vi bara får flickebarn i mitt tjejgäng! Jag fick Lova, Sanna fick Naima och nu lilla (Vera) och Daria fick Elina :)

Sen fick även min kompis Veronica en liten flicka igår! Emilia ska hon heta, hon kom 19.54 och hon vägde 3505 gram och var 51 cm lång.

Det är perfekt när ens vänner ploppar ut småttingar som man kan få låna ibland och stilla sitt eget babysug...




Kommentarer

  1. Postat av: Ems

    2009-12-17 @ 00:08:49

    Emilia tycker jag är ett strålande namn. Vackert. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback