Eftermiddagsbio

Var ledig igår och hade bestämt mig för att sova hela dagen och inte göra nånting alls förutom äta middag hos syster och Em på plan 2 men jag vaknade rätt tidigt, vid 10 kanske... låg kvar i sängen till 13 och läste. Sen kom jag på att jag ville gå på bio. Så jag drog in till söder och gick på eftermiddagsbion. Såg filmen Twilight för nån vecka sen och var nyfiken på uppföljaren New Moon, så den fick det bli.

Jag fick boken Twilight i födelsedagspresent av min kompis Pelin och sträckläste den. Älskade den. Var fullkomligt kär. Sen kom filmen. En kompis hade den hemma så vi började kolla...men stängde av för att jag tyckte att den var så dålig. Jag var så besviken. Sen när jag såg den förra veckan tyckte jag inte att den var så farligt dålig. Lite löjlig men helt ok. New moon däremot, var grym! (kan bero på att jag inte läste boken innan jag såg filmen) Min lilla crush på vampyren Edward är tillbaka. Fjortisen i mig vaknar till liv och vill jaga Edward jorden runt och skrika att jag älskar honom. 25-åringen i mig tycker att det är lite pinsamt och undrar om jag någonsin kommer att växa upp och sluta drömma om rockers och vampyrer?
I hope not ;)




Kommentarer

  1. Postat av: Saam

    2009-12-13 @ 22:28:21
    URL: http://baraimitthuvud.blogspot.com

    Twilight är ju bara en påhittad saga. Töntigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback