Sjuksköterska?

Så var den kursen avslutad, Hälsofrämjande arbete, väldigt intressant. Nu har vi bara en kurs kvar, kvinnor och barns hälsa. Sen är det slut, mitt förhållande med Karolinska fucking institutet är över. Bara det ger mitt liv mening. Så fort någon nämner KI bubblar en sån intensiv ilska upp inom mig att jag nästan blir rädd, eller nej jag blir inte rädd för jag vet hur arg jag kan bli, men..ja. Älskade KI, snart är det över. Jag kommer inte att sakna er ett dugg.

Däremot känns det lite läskigt att snart vara klar, sjuksköterska...är det vad jag vill? Jag antar att man får en sån här känsla av att allt är fel helt plötsligt, fast man vet hur mkt man egentligen brinner för det. Men..det är väl som med bröllop, när folk ska gifta sig får de ju ofta en panik precis innan och tänker; är detta verkligen vad jag vill??
Men det här är vad jag vill...eller vad jag vill börja med iaf. Så varför försvinner inte den här ont i magen, nervösa känslan?


Dagens låt; Hurricane - Bob Dylan


Kommentarer

  1. Postat av: Anonym

    2009-12-15 @ 15:13:56

  2. Postat av: Victoria

    2009-12-15 @ 15:14:05
    URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback