Thomas Sabo

Jag är numera kortkorthårig och älskar det!



Älskar även mitt nya Thomas Sabo armband jag fick i julklapp av mina fina föräldrar


Fick två berlocker till; min månadssten som är lila, syns inte på bilden men...och en svart convers allstars sko med vingar :) Det finns hur mkt olika berlocker som helst..och man kan byta hursomhelst för de sitter bara fast med ett litet lås...dock är dom dyra så...vi får se hur mkt jag kmr att byta haha

Igår spenderade vi juldagen med att dränka oss i alkohol på Strands stora julfest. Det var kul :) Nåt som nästan är ännu roligare är att jag inte är bakis idag! Heja mig!

Idag ska vi ha en liten julafton tillsammans med Lova, hon var hos sin far denna julafton och det var jobbigt. Men idag så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback