Lovely

Jag har alltid hatat söndagar, har alltid tyckt att det är en värdelös dag men inte idag.
Vaknade vid 8.30...låg och drog mig till 10 då jag hämtade lapen och låg kvar i sängen och kollade på två avsnitt av Lipstick Jungle...det är lite fyllt med vemod då jag vet att serien läggs ner efter säsong 2 :(
Nu sitter jag, med lapen som sällskap, och äter världens mest onyttiga frukost :D Rostat bröd med apelsinmarmelad...mmm
Sen ska jag träffa mina tjejer på söder för lite fikahäng innan det är dags för träning :) Ska avancera från baspasset till medelpasset på friskis...vi får se om jag hänger med :p sen ska jag bara vara hemma och mysa ikväll...

Igår var Martin här och vi gjorde jättegod pasta med lax, drack gott vin och det var meningen att vi skulle spela lite GTA oxå men vi hann inte med det, så vi drog in till söder och hängde på Koh Phangan med några kompisar till Martin. Jättebra och nice kväll :) Gillade Koh P, förutom ena toaletten, det var två bås med bara suddigt glas mellan, och man kunde se ganska bra in till den andra toan! Jag gick in samtidigt som en kille gick in i båset brevid och jag kunde se exakt vad han gjorde, knäppte upp byxorna och ja....så jag som är lite känslig med toaletter kunde självklart inte kissa...fick gå på den andra toan :p men inredningen är kul, kändes lite som man var i lustiga huset på ett tivoli...

Imorgon får jag hem min Lova :)
Hennes pappa fyller ju år idag, men hon vägrar tro på det..."Pappa, du fyller inte år! Det är bara JAG som gör det, och det här är MITT kort" han hade fått ett födelsedagskort hem...
Hennes nya grej är att när hon blir arg på mig så säger hon; "DU får inte komma på mitt kalas!" Varpå jag svarar; "men det är ju jag som fixar ditt kalas, då får du ju inget kalas..." Då får hon det där smöriga leendet och drar sin lilla hand över min arm som hon alltid gör när det är ngt hon vill ha och säger; "Okej då...du får komma på mitt kalas, vill du ha en puss?" 

 


Kommentarer

  1. Postat av: Ems

    2009-02-10 @ 08:50:08

    =) Lova är underbar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback