Mr. Springsteen here I come! ;)

Yes, jag och Ylva ska på konserten den 4 juni! Och allt tack vare världens finaste Daria som satt på internet åt mig när jag var tvungen att åka till första dagen på praktiken. Fatta lyckan när jag hon ringde och sa "Jag har biljetter åt dig!!"
Jag älskar dig så mycket vännen. Och inte enbart pga biljetterna men det vet du ju redan :)

Första dagen på praktiken...var inte så kul tyvärr..det händer inte så mkt på uppvaket. Patienterna kommer dit efter op. vi kopplar på maskiner som mäter diverse värden som vi skriver av varje kvart. De är drogade och sover ruset av sig sen skickar vi upp dom till avdelningarna. Det är typ det enda...jag vill ha lite action för fan! men det är ju bara 8 pass, så bara 7 pass kvar...sen är det katastrofövningar i berget under Södersjukhuset som gäller, det lär ju bli kul!

Nu måste jag sova, ska upp 5 imorrn...gäsp.

Jag ska se Springsteen!!!! :D





Kommentarer

  1. Postat av: Ems

    2009-01-28 @ 10:04:52

    Jag tror att du älskar henne bara för biljtten.

  2. Postat av: Martin

    2009-01-28 @ 19:52:13

    Jag tror, att jag bidrog lite till det eftersomjag ringde o störde när du försökte ringa o boka biljetter :) såå, jag älskar mig för det.

  3. Postat av: Jonna

    2009-01-28 @ 21:46:52

    Ems; haha eller hur, nädå min Daria har jag alltid älskat men just nu är hon årets hjälte oxå ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback