Walk the line - Love is a burning thing

Såg filmen om Johnny Cash igår, Walk the line. Den är jättebra, både Joaquin Phoenix som spelar John Cash och Reese Witherspoon som spelar hans eviga kärlek June Carter gjorde det jättebra! Definitivt en film värd att se, speciellt om man tycker om musik.
De hade så snygga kläder på 50-talet oxå, både tjejer och killar...men speciellt tjejerna! Hela stilen är så snygg..killarna med sina "Elvis-frillor" åh så snyggt!
Lite bilder från filmen:







Och så de verkliga John Cash och June Carter Cash:



June Carter Cash dog 15 maj 2003. Det sägs att John slutade äta efter hennes bortgång och även han gick bort det året, bara fyra månader efter sin fru.


Kommentarer

  1. Postat av: Emilia

    2009-01-05 @ 14:54:08

    han är som den lilla dvärggurami-paret (fiskar) jag hade. De stannar med samma partner hela livet, men min hona dog. Typ bara nån vecka efter det hade hanen tappat all färg och dog han med. Av sorg.

    Eller av nån smittsjukdom. =) Men jag tror av sorg för att honan blev mördad av mal-fisken jag också hade i samma akvarium. Drama.



    stor stor kram och det vore kul o ses i stan i framtiden! =)

    E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback