Big Fucking Brother!

Nyss hemkommen, nytonat hår! Woho...farväl utväxt :) Hello mörkbrunt hår :)
Sitter framför tvn, käkar sallad och kolla på gamla avsnitt av Big Brother...varför kan inte det komma tillbaks! Det var ju awesome! Nu ligger en tjej och grinar för att hon inte orkade göra armhävningar, klockrent! Detta är höjden av underhållning!

Jobbet går skitbra, jag trivs som en fisk i vattnet! Gillar klimatet på avdelningen, alla hjälper varandra och det funkar så bra!

Haha nu sitter en kille och grinar på Big Brother, för att han saknar sin flickvän så mkt!! Jag dör, asså seriöst...det är en ny säsong och de har vart där inne i TVÅ dagar!! Om min kille var där inne och grinade för att han saknade mig, skulle jag skämmas. Dessutom sov samma kille med Linda Rosing första kvällen :p

På fredag ska vi ut och fira Emlan som fyller 21! Då blir det Trädgårn under bron igen, asnice!

För övrigt saknar jag min Lova så jag vet inte vart jag ska ta vägen...det här är riktigt jobbigt. Jag tänkte att det skulle vara rätt skönt att bara vara för mig själv i tre veckor, men...jag saknar henne!! :( Massor...trodde jag var starkare än så, men hon är en del av mig...så är det bara! Och tre veckor är väldigt lång tid...men på måndag kmr hon hem! Sen ska vi åka med syrran och Emlan till landet och softa! Fiska, åka båt, bada, sola, grilla...mysa!




Puss!


Kommentarer

  1. Postat av: bob

    2009-08-06 @ 19:52:12
    URL: http://www.boberi.wordpress.com

    gah, Vad Lova har växt <något som gamla människor altid säger, gah vad jag är börjar bli gaggig!)... har iofs inte sett ngn av er på 1000 år men still

    Kram på dig Jonna -bob


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback