GODKÄND

Livet kan inte vara bättre än just nu. Vår c-uppsats blev godkänd direkt! Vi behöver inte ens skicka in några revideringar! Vår handledare hade föreberett oss på att de flesta blir underkända till en början och måste skicka in lite revideringar innan man blir godkänd och att det är väldigt ovanligt att man blir godkänd direkt, så vi var förberedda på det...Så först pratade vår examinator rätt mycket, tog upp svagheter och styrkor med uppsatsen..sen sa hon; Ja,  ni förstår väl av diskussionen att ni är godkända? Jag och Ylva bara stirrade på henne med öppna munnar...ingen svarade haha! Sen började jag nästan grina men jag höll mig :p
Det är sån lättnad! Tror inte att man kan förstå vilken press och stress man är under, man andas och lever den här c-uppsatsen i 10 veckor, det blir som ens barn..något man skapat...man är stolt över den och nöjd med den. Klart man blir lycklig när den blir godkänd direkt!

Så imorgon firar vi big time med öl, kärlek och Springsteen!

PUSS!!!


Kommentarer

  1. Postat av: Martin

    2009-06-03 @ 23:47:24

    wohoo! bra jobbat!!





    o go SPRUCE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback