Bet I can make you smile when the blood it hits the floor...

Konserten i söndags var oxå helt underbar...På ett helt annat sätt, denna gång var jag inte lika chockad över att se honom...så denna gång njöt jag på ett annat sätt :) Vi dansade, sjöng och hade så himla kul. Hade inte kunnat haft bättre sällskap heller...

Här är han, my love, Mr. heavenly, the one and only, The boss:



Vi stod rätt så långt fram (inte såhär långt fram, har zoomat litegrann) men efter en timme gick vi bak lite för det var sånt tryck, plus att vi knappt såg nåt...men kul hade vi!

Nu har jag börjat på riktigt på sommarjobbet och det är rätt tungt att kliva upp 5 på morgonen...speciellt när man somnar vid 2, två nätter i rad...ville bara gråta imorse för jag var så trött...kunde knappt hålla ögonen uppe och det var nära att jag försov mig...
Men när man väl är där är det bra :) Jag trivs fortfarande otroligt mycket och gillar verkligen att vara där...får hoppas att det håller i sig hela sommaren. Imorrn är jag ledig, vilket betyder...sovmorgon! oh yeah...är så trött, ligger faktiskt redan i sängen med MIni (min laptop) och klockan har precis slagit 22...jag kmr nog somna närsomhelst...ska bara lyssna lite till på Bruce..

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback