Vart fan öppnar man motorhuven?

God Morgon!
Vaknade självklart vid 6 men somnade om och slumrade halvt till 9...kom på att jag har två uppgifter som hänger kvar från förra terminen, dvs gör jag dem inte nu får jag inte fortsätta till nästa termin...så jag sitter här, med böckerna framför mig och...jag orkar inte!

Sitter här och äter smågodis till frukost och lyssnar på Bruce..

Hade min första körlektion med körskolan i måndags, var jättenervös! Började med att jag tom. glömt bort vilken pedal som var kopplingen haha men det gick väl rätt bra, han är ju lite hårdare än vad mamma har vart kan man ju säga :p
Så igår traglade jag och mamma med det han sagt att jag måste öva på...det är så trist att öva på smågrejerna som måste sitta liksom...typ växlingen. Ganska viktig del trots allt :p

En lite kul grej som hände var att när vi åkte runt där så ser vi min morbror stå vid sin bil och hänger...vi åker förbi och ba; wtf? vad gör han här? Så vi rullar tillbaks och då visar det sig att hans bil inte startar! haha så vi ska hjälpa honom med startkablar..bara det att vi får inte upp motorhuven på mammas bil! alla tre försöker..men utan resultat! hittar ingen knapp eller liknande som ska öppna den och intruktionsboken var ju värdelös....till slut kmr min kusin och får hjälpa till :p
Sen när jag käkade middag med mamma skrattade vi länge åt att vi inte ens fick upp motorhuven!

Läste att Prins Carl Philip är singel nu, man kanske skulle lägga in en stöt? Jag vill vara prinsessa! Inte för att jag skulle vara nån lugn och fin liten prinsessa...haha kan se det framför mig..sitta i vagn som dras av hästar, vinkandes hysterisk till folket och utbrista; Fan vad coolt!!! :p Inte direkt prinsesselikt...men vem vet, Calle P kanske vill leka lite med en trasig tjej från Årsta? :D

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback