Första dagen avklarad

Jobbade första dagen på mitt nya jobb på sjukan idag. Jobbade kväll och gick dubbelt med en annan undersköterska. Det kändes jättebra och de flesta som jobbade där för två år sen när jag hade min praktik där jobbar kvar! Vilket tyder på att det bör vara bra stämning på stället. Annars kan det ju vara rätt bra ruljans på personalen på avdelningarna...
För övrigt gillar jag att jobba kväll, lite färre folk, lite lugnare, inga läkare som springer runt och spänner sig, inga sjukgymnaster, terapeuter osv. som stör...tiden går rätt fort ändå, det finns att göra utan att det blir stressigt liksom. Sweet.
Imorrn jobbar jag dag, dvs. börjar kl 7...skönt att det nästan är sommar iaf så det är ljust när man går upp :)

Sleep tight!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback