Fyra sekunders regeln tjejer

Gårdagen; Tovan fick sova hos mormor och morfar då jag och Ylvot firade att vi är klara med c-uppsatsen!! Vi käkade god middag på söder, sen satt vi på Mosebacke och myste...så härligt väder! Helt sjukt att det regnade hela dan för att sedan spricka upp och bli en asnice kväll :) It's Sweden alright.
Sen kom syster och Emlan och vi drog vidare ner till Indigo, massa snygga människor, det är där dom hänger! Har undrat vart dom tagit vägen, kan ju springa runt en hel dag utan att se ett vackert ansikte liksom....anyways, fan vad kul vi hade, tror att vi alla var typ övertrötta eller nåt...kanske lite tipsy, fast vi knappt drack ngt :p Men vi skrattade hela kvällen, åt allt! Det var längesen jag hade det så kul! EN TVÅ TRE FYRA. haha

Idag är det söndagsmys för hela slanten, ska se om mamma vill övningsköra lite med moi oxå...varmt som det är tar jag  nog cykeln till Fagersjö MYS! I love min rosa Suzy Love. Så skönt att cykla runt med musik i lurarna, det är min sommarterapi :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback