26.

Idag började en ny kurs i skolan, Hälsofrämjande arbete. Jag och Ylva smet efter halva dagen, tyckte att det var viktigare att kolla affärer på söder och fika...lite dåligt samvete hade hon :) Inte jag. Sötis Ylva som jag drar ner i fördärvet...
Imorrn börjar ytterligare en kurs, Kvinnor och barn. Den känns bra. Imorrn går vi nog hela dagen i skolan. Sen är det skype med världens bästa Karlss...nej, jag menar Kajsa som gäller! Saknar.

Ikväll har vi vart ute en sväng, halv-firat söta Emmy som fyllde hela 21 idag. Grattis till henne! Riktiga festen var i helgen...fylleslag utan dess like tydligen. Jag är glad att jag inte var med :)

Idag när jag hade tråkigt på föreläsningen satt jag och skrev in födelsedagar i min kalender. När jag kom till 25:e mars insåg jag att min syster fyller 22 då. Det lät grymt gammalt! Att ha en fyra år yngre syster som fyller 22...

Fuck I'm old.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback