Dr. Jackson Avery

Nu är Geriatrikkursen över och nästa vecka börjar kvinnor och barn kursen som vi kör parallellt med kursen Hälsofrämjande arbete. Ska ut på praktik igen nästa vecka, det känns som att hela denna termin har bestått av praktik...vilket är superbra inför framtiden, men jobbigt oxå!
Nästkommande veckor är det vårdcentralplacering som gäller, plus en vecka på bvc. Kan vara intressant!

Usch vad jag har vart trött den här veckan, känner mig helt slut. Har somnat vid 20 .30 både måndag och tisdag...nu är klockan 19 och jag skulle kunna somna nu, fast jag sov nästan 11 timmar inatt! Men idag måste jag hålla mig vaken, för det är Greys anatomy kl 21...och det vill man ju inte missa. Speciellt eftersom det har kommit en ny snygging! Ok, jag vet att jag verkar ytlig med allt mitt tjat om snygga människor. Men jag uppskattar sånt, ögongodis! Speciellt i dessa gråa och kalla dagar...

Här är han Dr. Jackson Avery...



Hoppas att han får stanna kvar ett tag...att det inte bara är ett gästspel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback