EMA

Sitter och kolla på MTV Europe Music Awards. Brukade alltid kolla på det när jag var yngre...älskade de där showerna! :) Nu var det flera år sen jag såg en och kände mig lite sugen ikväll...Det är bra. Katy Perry är värd och hon är ju het! Dessutom uppträdde Beyonce alldeles nyss, samma sak där...smokin'!
U2 fick kvällen första pris, Best live act, välförtjänt. Sedan fick Jay-Z nästa pris, Best urban.
Asså, den där Jay-Z...han är inte det minsta snygg...men fan asså, vilken status killen har. Såg honom på en talkshow för ett par veckor sen och asså han verkar så lugn, så cool...och nu när jag såg honom plocka upp det där priset och säga att alla artister är lika värd priset som han själv så tänker jag bara; Tänk att kunna säga, det där är min man! Tänk att vara Mrs. Jay-Z...
Å andra sidan så kan ju han kolla på Beyonce och tänka; Det där är min fru :p



Mr and Mrs Jay-Z




Hot hot hot, tillsammans!


Åh nu ska han uppträda, bye!


Kommentarer

  1. Postat av: Emelie

    2009-11-05 @ 22:21:27

    Jag vill också vara Mrs Jay-z, han är ju verkligen en fin man!! Och hur fan kunde jag missa att det var EMA?! Buu! Jag lär ju kolla repriserna för nu har jag missat Beyonces uppträdande..



    Btw, jag älskar att hon har bootylicious lår (iaf på den här bilden), ger mig hopp liksom!!

  2. Postat av: Emelie

    2009-11-05 @ 22:25:04

    Fan,kom på en sak... Det är mycket snyggare med svarta lår än vita!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback