Halo

Idag har vi vart och tagit vaccin för Nya influensan. Jag och Lova satt på bvc i 1,5 timme bland miljoner skrikande ungar och väntade glatt på vår tur...eller glatt och glatt, vi väntade iaf.
Lova sa inte ett ord när hon fick sprutan, min duktiga tjej! Visserligen så kändes den inte, det spände lite smått när vaccinet sprutades in. Nu väntar jag dock på att få grymt ont i armen som de flesta jag har pratat med säger att man får efter ett par timmar...som en muskelinflammation i armen ska det tydligen kännas :p Vi får se!

Kollade som sagt på MTV Europe Music Awards igår, det var lite nostalgi känsla över det då jag inte sett det sen jag var mkt yngre...kul var det! Beyonce kammade nog hem flest priser, klart värd det.
Det bästa var när hon fick pris för Bästa video för Single ladies videon, texten går ju; "If you liked it then you should have put a ring on it" och hon sa bara; I just want to thank one person, and thats Jay for putting a ring on it! och visar upp sin vigselring...så kaxigt, så hett!

Jag har aldrig vart ett fan av Beyonce men hon stiger ju högre eftersom hon är gift med Jay-Z. Plus att hennes senaste skiva faktiskt är bra.

HALO är ju definitivt årets låt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback