Söndag

Blev inget plugg idag...så tentan imorrn kmr nog inte gå speciellt bra. Men men, det finns ju alltid omtentatillfällen. Pallar faktiskt inte riktigt bry mig just nu. Det löser sig.

Men istället så städade jag :) Så nu är det glänsande rent här hemma, härligt!

Idag kom tjejerna hem från Roma, lagom trötta :) Kul hade dem haft iaf. Åh jag vill oxå åka bort! Just nu är jag grymt sugen på LA, har bytt ut min Västindien dröm mot kändisspotting i LA...vem vet, nästa sommar kanske det blir just LA, USA blir det iaf!

Igår var jag på Strand och såg bandet Ska n Ska spela. Jag gillar verkligen SKA musik, speciellt när det är konsert! Man blir så pepp och på bra humör, jag hade jättekul igår! Speciellt åt en kille på dansgolvet som var grymt rolig, jag tror att jag missade typ två låtar av konserten för att jag inte kunde sluta skratta :D

Här är Ska n Ska www.myspace.com/losskanska Bra grabbar och tjej :)


GAGA! "Lets have some fun this beat is sick. I wanna take a ride on your discostick"



Natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback