Tentatrött.

Ok, jag gjorde inte tentan igår...men jag gjorde klart ett arbete som har hängt kvar sedan ett år tillbaks! Ska göra tentan vid nästa tillfälle som ges.

Idag hade vi oxå en tenta och jag är typ i chocktillstånd över hur trött jag blev! Satt visserligen och skrev handen av mig i tre timmar men det borde inte ta på krafterna så mkt. Tydligen. Jag är så trött, skulle kunna somna ståendes, hungrig är jag oxå...trots att jag nu när jag kom hem åt en hel tallrik med spaghetti plus en massa köttbullar.
Den var tung, på ett annat sätt än svår. För jag tyckte inte att den var så svår. Det känns som att det gick bra, men det får man väl inte säga...så peppar peppar!

Nu ska jag tvätta...men personen som hade tvättstugan igår kväll har så snällt lämnat ett torkskåp fullt med kläder. Och vår tvättstuga håller på att renoveras så det finns ingenstans att lägga kläderna utan att de blir smutsiga igen. Suck. Man skriver upp sitt namn när man vill tvätta och namnet på personen som tvättade igår finns inte ens med i huset så jag kan inte gå och ringa på heller...Varför blir det alltid problem med tvättstugor? Vart man än bor? Tvättstugor är alltid ett problem.

Ok, för att pigga upp mitt tråkiga tvättstugesnack kommer här en bild på ingen mindre än GaGa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback