Den stora resan

Sitter nere hos "systrarna" som jag så fint kallade dem nyss :p Det är alltså syster och hennes roomie Emelie. De packar. De ska till Roma imorrn. De är sådär fnittrigt nervösa och vet inte alls vad de ska ha med sig :) Jag är avundsjuk, men kände att jag inte riktigt hade tid eller råd att åka till Roma nu. Måste spara alla mina pengar till Kajsa resan nästa sommar, oh yeah!
Men visst hade det vart skönt att dra nånstans, har lite huvudvärk och det skulle vara skönt att komma ifrån den.

Har börjat kolla på en serie på SVT Play. SVT Play är ju verkligen asbra! Eller alla kanalers Play är ju bra, kollar knappt på tv längre, alla serier finns ju på kanalernas hemsidor :) Då kan man kolla när man vill. Nice.
Iaf serien jag börjat kolla på är en dokusåpa som heter Den stora resan. Den handlar om tre familjer som åker till tre olika länder där de får leva tillsammans med urbefolkningen. Det är jättekul att se hur folken lever och vad de har för olika seder och vad de tänker osv. En av familjen får åka till Namibia. Det vill jag oxå göra, åka till en afrikansk liten by. En dag ska jag.


Kommentarer

  1. Postat av: kajsa

    2009-10-28 @ 13:29:40

    MMM alltså, vår sommar semeser kommer äga!!

    PEPPAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback