Gaga

Har varit i skolans bibliotek och pluggat hela dan! Känner mig asduktig samtidigt som jag är irriterad på att jag inte har börjat tidigare...för oavsett om jag jobbar på imorrn oxå så kommer jag aldrig hinna läsa allt. Men men. Vi får se! Jag har iaf kommit igång nu.
Min plan om vätskeersättning och varannan vatten sprack redan hemma :p Men jag lyckades ju ändå, vet inte riktigt varför...tycker ändå att jag drack hyfsat mkt...

Ikväll är det häng på söder som gäller först och sedan till Strand, det är ett SKA band som ska spela, vilket är nice såå det blir nog bra!

Fast nu fick jag sms från Pelin, frågar om jag vill med till Berns....hm, jag gillar inte Berns...men jag gillar Pelin! Och det skulle vara kul att träffa henne...det är värt att tänkas på under kvällen!


Blastar lite bilder på Lady Gaga, kan inte komma ifrån det, jag tycker att hon är het! fast hon inte är min smak eller speciellt snygg...men het är hon iaf!

 



Woho! Pelin ringde och hon ska med till Strand istället. Perfect! :)

Later. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback