Fredagen som kommer att äga

Ikväll är det fest!
Ska möta upp Jonte vid 19 på söder för att käka nåt gott och därmed börja våran pubrunda! Fick sms av honom idag där det stod: "Jag är pepp! Ska bli full som en enbent sjöman ikväll!" :D Vad nu det betyder haha.

Det hela började i söndags då jag gjorde ett inbjudningskort, var på mitt bästa pysselhumör och klippte och klistrade från tidningar och dylikt. Där bjöd jag in Jonte till en pubrunda på söder med ingen mindre än mig!
Söt som han är så tackade han ja :)

Grymt pepp är jag iaf! Just nu är jag mest pepp för maten för jag är så hungrig :p Men ja, detta är ju fredagen som kmr att äga.

Min plan är dessutom att innan jag går ut dricka ett glas resorb (vätskeersättning) och sen dricka massa vatten under kvällen och sen dricka resorb igen innan jag går och lägger mig. För jag ska plugga imorrn. Jag SKA plugga imorrn. Jag MÅSTE plugga imorrn. INTE vara bakis. PLUGGA.

Ha en mysig alla helgona afton! Det ska jag ha ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback