Packning inför Rom, status just nu

Packningsstatus på våning 2. Nu verkar kvällsoutfitsen vara klara så nu går de över på dagskläderna. "Behöver mer än ett par tights för att softa hemma i?"
Jag fick uppdraget att hämta min våg så de kan väga sina väskor så de inte väger för mycket. Emelie gör misstaget att ställa sig på vågen och kutar runt och freakar för att hon gått upp i vikt. Lena kutar efter och ropar: "Det är därför man inte ska väga sig dagen innan man åker till Rom!" Det här är riktigt kul :)

Emelie: "Ska jag ha med mig mina cowboyboots? Sånt man inte använder hemma ska man ju använda borta..."

Kanye rular fortfarande.  


Kommentarer

  1. Postat av: Ems

    2009-10-27 @ 13:29:57

    haha, ja det låter riktigt kul faktiskt=)

  2. Postat av: ampelos

    2009-10-27 @ 13:45:07
    URL: http://htt://ampel.blogg.se

    Ha en bra dag :)

    Mvh www.ampel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback