Ponnyridning utanför Ikea en regnig söndag

Söndag. Började dagen med att få musiktips av Martin, nämligen Kanye Wests skiva 808s & heartbreak från 2008. Så nu är det min nya favoritskiva för stunden, det kommer väl att ta en vecka kanske två tills jag har lyssnat sönder den, som jag gör med all musik jag hittar...men just nu är det Kanye för hela slanten!
Sen drog vi till Ikea med mamma, Ikea är alltid mysigt...fast i år har jag spenderat mycket mer tid där än vad jag brukar. Idag var det mest en spendera en regnig dag på Ikea visit...köpte lite ljus med goda dofter till julen och julpapper och snören till framtida paket. Tänkte köpa ett större täcke, för Lova har börjat klaga på att vårt är för litet och att hon inte får nåt täcke (fast hon har allt täcke...) men sen påpekade mamma att då måste jag köpa en massa nya påslakan oxå så det fick vara.

När vi kom ut från Ikea blev vi glatt överraskade med Ponnyridning! Hahaha hur kul som helst och även om jag är emot hästar och ridning så var jag tvungen att fråga om Lova ville rida...hästen var ju typ mindre än hon! hahaha


Här kommer hon!


Hur kul som helst! :D

Sen överraskade Lova (världens smartaste 4-åring) oss med att hon kom ihåg vad hästen som hon red på på Skansen förra sommaren hette, nämligen Alva!

Nu ska jag mysa till Love Actually. Älskar. Undrar om det är typ sjätte gången jag ser den? Eller kanske fler...underbar är den, myskänsla, julmyskänsla!


Kommentarer

  1. Postat av: Emelie

    2009-10-25 @ 22:08:10

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA Jag dör!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback