PS Jag älskar dig!

Vaknade vid 8 idag, min lediga dag. Hade hoppats på att jag skulle sova länge idag men icke. Hörde att det regnade ute och det var grymt mörkt i rummet så jag låg kvar i sängen till 11 :) Minst lika bra som att sova länge, om inte bättre. Läser just nu en bok som heter "PS. Jag älskar dig". Det är definitivt en "ligga under ett varmt täcke med regnet smattrandes utanför på fönsterkarmen-bok". Handlar om en tjej som förlorar sin man i cancer. De är bara 30 år och var varandras bästa vänner, älskade och själsfränder. Hela hennes liv faller samman. Tills en dag som hon får ett brev som innehåller 10 små kuvert med olika månaders namn skrivet på. Det är från hennes man. Som sagt en ligga under täcket bok, inte en fördriva tiden på t-banan bok...Många tårar är det.



Den finns som film oxå, ska se den när jag läst klart boken :)

För övrigt har jag ryggskott, funderar på en ny tatuering samt övar som en galning på mitt nya fina elektroniska trumset (när jag inte har ryggskott dårå)...helgen ser ut som så att ikväll blir den lugn hemma i soffan med vänner och imorrn blir det inte lika lugnt, middag ute först för att fira Paloma som fyller 25 för att sedan fortsätta till en inflyttningsfest i old town med annat folk :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback