Helgen

Söndagen: Vaknade kl 8 av att grannen använder en skruvdragare för att ta ner något, troligen en sänglampa som de haft ovanför sängen, för det låter som de står ovanför mitt huvud och skruvar...vi har sovrummen vägg i vägg och huvudändan av sängen mot samma vägg förmodligen. Det finns typ bara ett sätt att ha sängen på i dessa sovrum.
Anyways..det första jag tänker är: Hur f-n kan man borra och hålla på kl 8 en söndag! Och de har haft mage att klaga på att jag spelar för hög musik, mitt på dan!
Min andra tanke är: Tack gode Gud för att jag inte är bakis idag. 

Lördagen: Började kvällen med 30 års fest och drog sedan vidare till Strand. Jag känner som vanligt inte till några DJ's men syster och Em har ju koll...och de här grabbarna är grymt bra...bra musik hela kvällen. Dansade ända tills jag inte kunde stå. 
Lång-Kalle och Sverrir heter killarna som spelade, de har klubben Vänner&Bekanta. Den kmr att besökas igen, dock ej med 11 cm klackar igen. Den där Sverrir måste för övrigt vara Sveriges snyggaste DJ.

På tal om snygging, har precis vart inne på amazon och beställt dvdn Tommy Lee Goes To College. Nån som kmr ihåg den? En dokusåpa om Tommy Lee som ska försöka gå på college, det var 2005...Lades ner efter 6 avsnitt.
Den dimper ner i min brevlåda typ slutet av sep :)  











Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback