Alex Schulmans pappablogg

En av de bloggar jag följer är Alex Schulmans pappablogg. Innan jag hittade denna blogg så hade jag väldigt förutfattade meningar om just Alex Schulman. Jag hade aldrig tidigare läst något av Alex och missat hela 100 apor grejen, eller var det 1000 apor? Anyways...Men! Jag hade sett hans föredetta fru Katrin på nåt program där hon skulle komma i form och jag dömde genom henne ut Alex direkt. Hur kan någon vara gift med denna puckade kvinna! tänkte jag...han måste vara lika puckad...och dryg, annars kan man ju inte leva ihop.
Jag tänker även att detta är nån form av PR trick från hennes sida, att verka urbota korkad för att få uppmärksamhet...då är det nästan en helt annan sak. Då är hon ju riktigt bra, en riktigt bra skådis! Om än pinsam för att vem vill få uppmärksamhet för att man är dryg och dum? Men ja, detta skulle inte handla om henne.
Back to Alex...

I somras snubblade jag över hans pappablogg och blev kär! Bloggen är helt underbar och rolig! Allt jag nånsin trott och tänkt om Alex försvann. Han verkar vara en helt hyvens kille och en väldigt begåvad man. Jag gillar även att han och blivande frugan Amanda satsar, efter så kort tid tillsammans. Man behöver inte ha vart gifta i 10 år innan man skaffar barn. Det går bra ändå. Inte för alla, men det går kanske inte bra för dem som har väntat tills de är "redo" heller. Man kan aldrig veta innan om man är redo eller inte. Och för det mesta, blir det säkert bra ändå!

Här hittar ni bloggen: http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen

Läs och njut! Piggar definitivt upp ens dag. Speciellt som förälder, även om det var rätt längesen Lova var så liten så kmr jag ihåg all osäkerhet som Alex skriver om. Det är så kul att få "se" det från pappans sidan oxå!




Kommentarer

  1. Postat av: Leyla aka Ems

    2009-09-26 @ 15:26:17

    =) läser den också och tycker om den jag med=)

  2. Postat av: Martin

    2009-09-28 @ 11:17:54

    Jag håller med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback