Fuck forever...

Vaknade och kände mig sorgsen idag. Kände att antingen blir det en heldag i sängen eller så tar jag mig ut. Så tillsammans med Bruce i lurarna vandrade jag runt i två timmar och bara var. Gick nere vid vattnet vid Årstaviken. Satte mig på en bänk och tittade ut över viken bort mot södersidan. Fortsatte promenera över till södersidan, la mig på en brygga och bara andades härliga höstvindar. Slumrade till en stund innan jag begav mig igen. Fick rensa tankarna lite på drömmar och tider som aldrig kommer igen.
Fuck Forever - Det finns inget för alltid, det finns bara nu.






Kommentarer

  1. Postat av: bob

    2009-09-08 @ 14:59:57
    URL: http://www.boberi.wordpress.com

    Du verkar ha ha det as mysigt... annars är det klart att det finns ett "för alltid" ... plus ett urskönt nu =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback