Kärlek!

Idag kom min nya mobil som jag beställt från Tele2 :) Mitt abbonemang går ut nu så jag förnyade det och beställde en ny mobil. En Samsung Jet S8000 blev det. Det står på Tele2's hemsida: "Samsung Jet väcker habegär så fort du börjar använda den". Det är sant! Jag älskar den redan!


 
Bilden gör den inte rättvisa men där är den iaf, min nya kärlek! :)
Den har touchscreen, en massa minne så man kan lyssna på musik, jättebra kamera och massor med roliga finesser.
Den har rörelsesensor så man behöver bara vicka på den när man ska välja vissa program och så!

En rolig finess är att den kan ringa fejksamtal :p Asså om jag är på en jobbig dejt och vill bli avbruten så kan jag spela in ett samtal som sparas på telefonen, sen ringer den upp mig när jag håller in en knapp och så när jag svarar så låter det som om jag pratar med nån!
Så har den stöldspårning oxå, om nån sätter i ett nytt simkort i min telefon så skickar den meddelande till två mottagare som berättar vart telefonen befinner sig! Det är nästan läskigt vad mkt en telefon kan göra :p

Baksidan är svart men i ljuset skimrar den i röda ränder. Det gillar jag.


Svart bakgrund


Skimrande röda ränder i ljuset :)

Im in love!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback